شماره تماس:

011-42293130-2

آدرس:

مازندران- قائم شهر - کیلومتر 3 جاده بابل - بعد از پل تلار ابتدای فرعی آردینه صندوق پستی: 47645/333
دنیای شیرین مافین

کلمه مافین برای اولین بار در سال 1703 با شکل Moofin دیده شد. مافین در واقع نوعی نان کم شیرین مسطح یا کیک تک نفره است. مافین ها معمولا بافت مرطوب و کمی زبر دارند و با پنیر، تکه های شکلات، میوه و یا مغزها تلفیق می شوند. به طور کلی مافین ها به دو دسته انگلیسی و آمریکایی تقسیم می شوند. مافین های انگلیسی ساختاری شبیه به نان های مسطح دارند و معمولاً در فر پخته نمی شوند. برای پختن این مافین ها از یک صفحه گریل بر روی اجاق گاز استفاده می شود. در بعضی از این موارد در این نوع مافین ها، سبوس یا آرد ذرت جایگزین آرد گندم می شود. این نوع مافین ها بیشتر به عنوان صبحانه و با تاپینگ هایی از مربا، عسل، تخم مرغ، پنیر یا سوسیس میل می شوند.

مافین انگلیسی در سال 1880 وارد بازار آمریکایی شد و به مرور دستخوش تغییراتی گردید. مافین های آمریکایی در قالب های یک نفره ریخته می شوند و در سال های انتهایی قرن هجدهم ابداع شدند. مافین های آمریکایی معمولا از مافین های انگلیسی شیرین ترند و در دستور پخت آن ها از مخمر استفاد نمی شود.

تصویر مافین انگلیسی

 پودر مافین نیمه آماده دیهیم، محصولی با کیفیت از شرکت تولیدی آردینه است که شباهت بسیار زیادی به مافین های آمریکایی داشته و مطابق با ذائقه ی ایرانی فرموله شده است. این پودر در سه طعم وانیلی، کاکائویی و کاپوچینو عرضه می شود. همانند سایر محصولات این شرکت، در تهیه پودر مافین آردینه از مواد اولیه با کیفیت استفاده می شود که در نهایت منجر به تولید محصولی منحصر به فرد، خوش عطر و طعم، دارای بافت عالی و ماندگاری بالا می شود.

تصویر مافین آمریکایی


اگر تصویر خوانا نیست اینجا کلیک کنید
همزمان با تأیید انتشار نظر من، به من اطلاع داده شود.
* نظر هایی كه حاوی توهین است، منتشر نمی شود.
* لطفا از نوشتن نظر های خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

شرکت تولیدی آردینه ایران با نام تجاری دیهیم فعالیت خود را از سال 1363 با هدف تولید انواع محصولات آرد و خرید آرد قنادی مورد استفاده در بخش قنادی و شیرینی­ پزی آغاز نموده است.در سال­های اخیر، این شرکت با هدف ارتقاء کیفیت انواع نان­ ها و محصولات قنادی و شیرینی ­پزی و جهت تکمیل و گسترش محصولات تولیدی خود، با تکیه بر دانش فنی روز و تحقیقات انجام شده، موفق به تولید انواع اصلاح کننده­ ها و بهبوددهنده­ های آرد و نان برای انواع نان­های حجیم، نیمه حجیم و سنتی و نیز انواع محصولات قنادی و شیرینی پزی گشته است.


طراحی سایت توسط رایا پارس