شماره تماس:

011-42293130-2

آدرس:

مازندران- قائم شهر - کیلومتر 3 جاده بابل - بعد از پل تلار ابتدای فرعی آردینه صندوق پستی: 47645/333

درباره آردینه ایران

شرکت تولیدی آردینه ایران با نام تجاری دیهیم فعالیت خود را از سال 1363 با هدف تولید انواع محصولات آردی مورد استفاده در بخش قنادی و شیرینی پزی مانند آرد گندم، آرد برنج، آرد نخود، آرد ذرت و آرد جو آغاز کرد. این شرکت در سال های بعد با تنوع بخشیدن به محصولات خود، انواع پودرهای آماده کیک، بیکینگ پودر و پودر بستنی را نیز به سبد محصولات خود اضافه نمود. در سال های اخیر، این شرکت با هدف ارتقاء کیفیت انواع نان ها، محصولات قنادی و شیرینی  پزی و جهت تکمیل و گسترش محصولات تولیدی خود، با تکیه بر دانش فنی روز و تحقیقات انجام شده، موفق به تولید انواع اصلاح کننده ها و بهبود دهنده  های آرد و نان برای انواع نان  های حجیم، نیمه حجیم و سنتی و نیز انواع محصولات قنادی و شیرینی پزی گشته است.

آخرین مقالات

کلیدی ترین نکات برای پخت نان با کیفیت

کلیدی ترین نکات برای پخت نان با کیفیت

بسیاری از خانم های خانه دار به دنبال کلیدی ترین نکات برای پخت نان با کیفیت می باشند و همچنین با خرید...

بیشتر بدانید
طرز تهیه پنکیک

طرز تهیه پنکیک

طرز تهیه پنکیک ساده ترین کیک در دنیا از لحاظ روش پخت و ترکیبات استفاده شده در آن پنکیک محسوب می شود...

بیشتر بدانید
پخت نان به روش مکانیزه

پخت نان به روش مکانیزه

پخت نان به روش مکانیزه شاید در شهر شما وجود نداشته باشد و از این موضوع بی اطلاع باشید دلیل این موضوع...

بیشتر بدانید
  1. خط تولید مکانیزه

    استفاده از دستگاه های پیشرفته باعث می شود تا صاحبان صنایع غذایی با فکری آسوده برای آینده و محصولات شرکت برنامه ریزی کنند.شرکت تولیدی آردینه ایران با استفاده از تکنولوژی روز دنیا تلاش دارد تا از بهترین مواد اولیه با کیفیت ترین محصول را تولید کند. ماشین آلات مورد استفاده در صنایع غذایی دیهیم از شرکت بولر(سوییس) تهیه شده که دارای دقت بالا و تکنولوژی پیشرفته می باشد.شرکت تولیدی آردینه از معدود شرکت های در ایران است که در صنایع غذایی از خط بولر سوییس استفاده می کند. 

  2. پودر بستنی دیهیم

    پودر بستنی برای اولین بار در ایران در سال 1373 فرموله و توسط شرکت تولیدی آردینه ایران با نام تجاری دیهیم به بازار عرضه گردید. این محصول که به منظور سهولت تهیه و کاهش بار میکروبی (که معمولا در روش تهیه بستنی سنتی وجود دارد) تولید شده است، در طعم های وانیلی، شکلاتی، توت فرنگی، طالبی، زعفرانی، پرتقالی، آناناس، آلبالو، موز، زغالی، شکلاتی دارک و نسکافه در نوع پایه شیر و پایه آب به بازار عرضه می گردد.

  3. واحد تحقیق و توسعه

    بخش تحقیق و توسعه (R & D ) شرکت آردینه ایران با در اختیار داشتن نیروهای کارامد و با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا، نیازهای بازار را پوشش دهی می نماید،در این بخش محصولات و فرمولاسیون های جدید با هدف ارتقاء سطح کیفی محصولات و سلامت مصرف کننده و نیز تنوع محصولات متناسب با ذائقه مصرف کنندگان، بصورت آزمایشگاهی تولید و پس از طی مراحل لازم و کسب تاییدیه ها، بصورت تجاری عرضه می گردد.

تازه ها
پودر خمیر پیتزا

پودر خمیر پیتزا

واحد تحقیق و توسعه شرکت تولیدی آردینه ایران در راستای سیاست گذاری شرکت مبنی بر ت...

ادامه مطلب
پودر بستنی با طعم جدید نوتلا

پودر بستنی با طعم جدید نوتلا

پودر بستنی برای اولین بار در ایران در سال 1373 فرموله و توسط شرک تولیدی آردینه ا...

ادامه مطلب

مشتریان ما

  • الیت
  • صنایع غذایی نادری
  • شیرینی سرای لیلی
  • کاکا
  • ب آ
  • فروشگاه مرمریان
  • یکتا

شرکت تولیدی آردینه ایران با نام تجاری دیهیم فعالیت خود را از سال 1363 با هدف تولید انواع محصولات آرد و خرید آرد قنادی مورد استفاده در بخش قنادی و شیرینی­ پزی آغاز نموده است.در سال­های اخیر، این شرکت با هدف ارتقاء کیفیت انواع نان­ ها و محصولات قنادی و شیرینی ­پزی و جهت تکمیل و گسترش محصولات تولیدی خود، با تکیه بر دانش فنی روز و تحقیقات انجام شده، موفق به تولید انواع اصلاح کننده­ ها و بهبوددهنده­ های آرد و نان برای انواع نان­های حجیم، نیمه حجیم و سنتی و نیز انواع محصولات قنادی و شیرینی پزی گشته است.


طراحی سایت توسط رایا پارس