شماره تماس:

011-42293130-2

آدرس:

مازندران- قائم شهر - کیلومتر 3 جاده بابل - بعد از پل تلار ابتدای فرعی آردینه صندوق پستی: 47645/333
طرز تهیه آرد نخودچی در منزل | معرفی شیوه های تهیه آرد نخود

خرید آرد نخود یا نخودچی یکی از محصولاتی است که بسیاری از خانواده ها اقدام به تهیه آن می نمایند. این آرد کاربرد زیادی در شیرینی پزی و پخت کیک دارد. علاوه بر آن خواص زیادی را نیز مانند کاهش کلسترول برای مصرف کنندگان خود به همراه می آورد. آرد نخود دارای فیبر فراوانی می باشد به همین دلیل جزء آردهای پرطرفدار محسوب می شود. اما با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه بعضی از افراد ترجیح می دهند نحوه تهیه آرد نخودچی را آموش ببینند تا بتوانند در منزل درست کنند. در این مقاله به 2 شبوه تهیه آرد نخود می پردازیم.

مواد تشکیل دهنده آرد نخود

آرد نخود از نخود خشک تهیه می شود و به نام های آرد گاربانزو، آرد گرم و یا بزان نیز شناخته می شود. بر خلاف نوع تغذیه ای که در ایران وجود دارد آرد نخود جزء مواد غذایی اصلی مردم کشورهای هند، پاکستان و بنگلادش است.

بهترین راه تهیه آرد نخود

به صورت کلی 2 روش برای تهبه آرد نخودچی وجود دارد.

  1. خرید آرد نخود از بازار
  2. درست کردن آرد نخودچی در منزل

خرید آرد نخود از بازار

اولین روشی که برای تهیه آرد نخودچی به شما پیشنهاد می کنیم خرید آن از بازار است. این شیوه راحترین و سریع ترین راه برای به دست آوردن ارد نخود است و مراکز زیادی نیز اقدام به فروش آرد نخود می کنند. اما در این بین آردینه با سالها سابقه در زمینه تولید انواع آرد می تواند به شما در این راه کمک نماید.

همچنین شرکت آردینه به عنوان نماینده تولید آرد در ایران با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه برای رفاه حال مشتریان خود، انواع آرد را با قیمتی مناسب ارائه می دهد.

 

آرد نخود

 

درست کردن آرد نخودچی در منزل

اگر می خواهید آرد نخودچی را در منزل تهیه کنید می توانید به راحتی آن را انجام دهید. تنها نکته تهیه آرد نخود این است که باید دستگاه غذاساز داشته باشید.

برای این منظور ابتدا کمی نخود را تف دهید سپس صبر کنید تا سرد شود. سپس آن را در غذا ساز بریزید. روی آنها را به مدت چند دقیقه بپوشانید تا کاملا پودر شوند. نکته مهم برای این کار این است که بخش بالایی دستگاه غذاساز را بپوشانید تا آرد نخودها از بین نرود.

بعد از طی مراحل گفته شده ارد به دست آمده را الک کنید تا اگر نخودی به درستی خورد نشده بود همراه با آرد نخود نباشد. سپس آرد به دست آمده را در ظرفی ریخته تا هوا به آن نفود نکند.

جمع بندی

خرید آرد نخود به دلیل خواص و مزایای زیادی که دارد جزء پرطرفدارترین آردها به شمار می رود به همین دلیل تهبه و خرید آرد نخودچی جزء پرطرفدارترین آردها محسوب می شود به همین دلیل می توانید با خرید آن در حوزه پخت انواع کیک و شیرینی جات فعالیت نمایید.

اگر کارگاه کیک پزی و یا در حیطه پخت شیرینی و کیک خانگی فعالیت می کنید؛ می توانید پودرهای آرد نخود را به صورت کیلویی و در حجم بالا خریداری نمایید تا از نظر اقتصادی نیز به صرفه باشد.

شرکت آردینه ایران با توجه به سایقه فروش انواع آرد می تواند در این مسیر کنار شما باشد. کافیست با ما تماس بگیرید تا کارشناسان آردینه شما را برای خریدی بهتر یاری رسانند.

برای سفارش کافیست فرم ثبت سفارشیکه در سایت است را پر نمایید تا در سریع ترین زمان ممکن با شما تماس بگیریم و یا از طریق شماره های درج شده با تیم ما در ارتباط باشید.

همچنین می نواتید از آردینه علاوه بر آرد نخود، سایر آردهای قنادی را نیز تهیه کرده و با بالاترین کیفیت خریداری نمایید.

 

شماره آردینه


اگر تصویر خوانا نیست اینجا کلیک کنید
همزمان با تأیید انتشار نظر من، به من اطلاع داده شود.
* نظر هایی كه حاوی توهین است، منتشر نمی شود.
* لطفا از نوشتن نظر های خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

شرکت تولیدی آردینه ایران با نام تجاری دیهیم فعالیت خود را از سال 1363 با هدف تولید انواع محصولات آرد و خرید آرد قنادی مورد استفاده در بخش قنادی و شیرینی­ پزی آغاز نموده است.در سال­های اخیر، این شرکت با هدف ارتقاء کیفیت انواع نان­ ها و محصولات قنادی و شیرینی ­پزی و جهت تکمیل و گسترش محصولات تولیدی خود، با تکیه بر دانش فنی روز و تحقیقات انجام شده، موفق به تولید انواع اصلاح کننده­ ها و بهبوددهنده­ های آرد و نان برای انواع نان­های حجیم، نیمه حجیم و سنتی و نیز انواع محصولات قنادی و شیرینی پزی گشته است.


طراحی سایت توسط رایا پارس