شماره تماس:

011-42293130-2

آدرس:

مازندران- قائم شهر - کیلومتر 3 جاده بابل - بعد از پل تلار ابتدای فرعی آردینه صندوق پستی: 47645/333
خواص شگفت انگیز آرد گندم سبوس دار

متاسفانه در سال های اخیر شاهد موج بیماری ها و مشکلات گوارشی متعددی هستیم که یکی از مهم ترین و اصلی ترین دلایل آن تغذیه بد و اشتباه است. از همین رو کم کم افراد به سوی مواد غذایی مفید و سالم رو آورده اند. یکی از این مواد غذایی سالم، خوردن غلات سبوس دار است که موجب افزایش سلامتی شده و بسیاری از بیماری ها را بهبود می دهد. ( خرید آرد نخود )

سبوس به دلیل فواید زیادی که دارد در رژیم غذایی افراد جایگاه مخصوصی پیدا کرده است. یکی از پرمصرف ترین غلات سبوس دار، مصرف گندم سبوس دار است. با توجه به اینکه گندم جزء مواد مغذی و اصلی سفره های خانواده ها شده است در این مقاله به ویژگی ها و فواید گندم سبوس دار می پردازیم تا بتوانید با آگاهی، تغذیه ای سالم و مفید را جایگزین مواد غذایی بی کیفیت و ناسالم کنید.

ویژگی های گندم سبوس دار

گندم سبوس دار دارای ویژگی و فواید زیادی است که به برخی از آنها در ادامه اشاره می کنیم.

  • درمان بیوست
  • کاهش قند خون
  • کاهش چربی خون
  • ضد سرطان
  • جلوگیری از ریزش مو

درمان یبوست

می توان از یبوست به عنوان مادر تمام بیماری ها یاد کرد. اگر به ریشه تمام مشکلات جسمی تان بپردازید قطعا به بیوست خواهید رسید. برای رفع این مشکل مصرف غلات سبوس دار مخصوصاً گندم سبوس دار یکی از بهترین راه ها برای درمان این مشکل است.

کاهش قند خون

از دیگر فواید مصرف گندم سبوس دار، کاهش قند خون است. به طور کلی می توان گندم سبوس دار را یکی از راه های درمان دیابت نوع 2 به شمار آورد که شما می توانید به راحتی با مصرف موادی که سبوس دارند قند خود را کاهش دهید.

کاهش چربی خون

بالا بودن چربی خون مشکلات بزرگ و سختی را برای افراد به همراه خواهد داشت. به همین دلیل میتوان با استفاده از غلات سبوس دار از بروز سکته و مشکلات چربی خون پیشگیری نمود.

 

آرد گندم سبوس دار

ضدسرطان

امروزه با توجه به دَکَل های نصب شده در سطح شهر و عوامل الکترونیکی زیادی که تمام مردم در معرض امواج انها هستند؛ بیماری صعب الاعلاج سرطان بسیار زیاد شده است. یکی از راه های پیشگیری از ایجاد سرطان مصرف گندم سبوس دار می باشد.

جلوگیری از ریزش مو

از دیگر خواص شگفت انگیز مصرف غلات سبوس دار، جلوگیری از ریزش مو است که این امر به دلیل وجود پروتئین ها و ویتامین های غنی که در گندم سبوس دار وجود دارد؛ اتفاق می افتد و شما می توایند به راحتی به جای هزینه شامپوهای گران قیمت و شیمیایی از غلات سبوس دار برای جلوگیری از ریزش مو استفاده کنید.

جمع بندی

آرد گندم سبوس دار خواص و فواید زیادی دارد که در این مقاله به صورت اختصار به آنها اشاره کردیم. از دیگر فواید این غلات مفید می توان به چربی سوزی و لاغری، درمان التهاب، جلوگیری از پوکی استخوان، جلوگیری از کم خونی، درمان مزاج صفرا و... اشاره کرد. اما با این وجود بهتر است افرادی با شرایط خاص برای مصرف آن نکاتی را رعایت کنند.

به عنوان مثال، افرادی که سنگ کلیه دارند بهتر است در مصرف غلات سبوس دار احتیاط کنند و یا در صورت مصرف، آب فراوانی را بنوشند.

به طور کلی، زیاده روی در هر کاری باعث ایجاد مشکل خواهد شد. غلات سبوس دار نیز با وجود فواید بی شماری که دارند؛ اگر به صورت بی رویه و زیاد مصرف شود، می تواند مشکلاتی را مانند عدم جذب کلسیم و هن را ایجاد نمایدآآهن را ایجاد نماید. به همین دلیل بهتر است به صورت متعادل مصرف شده تا از فواید آن بهره مند شوید.

در این مقاله به فواید و ویژگی های غلات سبوس دار مخصوصاً گندم سبوس دار پرداختیم. ما در آردینه به عنوان مرکز تولید و فروش انواع آرد با توجه به سابقه و تجربه ای که در این حوزه به دست آورده ایم؛ مصرف مواد سبوس دار را به شما پیشنهاد می کنیم.

همچنین اگر نیاز به خرید آرد نخود دارید، می توانید با شماره های شرکت آردینه ایران تماس بگیرید تا تیم پشتیبانی شما را راهنمایی نمایند.

 

تلفن تماس آردینه


اگر تصویر خوانا نیست اینجا کلیک کنید
همزمان با تأیید انتشار نظر من، به من اطلاع داده شود.
* نظر هایی كه حاوی توهین است، منتشر نمی شود.
* لطفا از نوشتن نظر های خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

شرکت تولیدی آردینه ایران با نام تجاری دیهیم فعالیت خود را از سال 1363 با هدف تولید انواع محصولات آرد و خرید آرد قنادی مورد استفاده در بخش قنادی و شیرینی­ پزی آغاز نموده است.در سال­های اخیر، این شرکت با هدف ارتقاء کیفیت انواع نان­ ها و محصولات قنادی و شیرینی ­پزی و جهت تکمیل و گسترش محصولات تولیدی خود، با تکیه بر دانش فنی روز و تحقیقات انجام شده، موفق به تولید انواع اصلاح کننده­ ها و بهبوددهنده­ های آرد و نان برای انواع نان­های حجیم، نیمه حجیم و سنتی و نیز انواع محصولات قنادی و شیرینی پزی گشته است.


طراحی سایت توسط رایا پارس