شماره تماس:

011-42293130-2

آدرس:

مازندران- قائم شهر - کیلومتر 3 جاده بابل - بعد از پل تلار ابتدای فرعی آردینه صندوق پستی: 47645/333
بررسی تفاوت آرد قنادی با سایر آردها و طرز تهیه آن

برای پخت کیک و شیرینی، آرد به عنوان اصلی ترین مواد تشکیل دهنده کیک و شیرینی محسوب می شود. اما اگر شما به تازگی وارد حوزه شیرینی پزی شده باشید؛ ممکن است این سوال برایتان پیش بیاید که چه نوع آردی مناسب پخت کیک و شیرینی است؟ برای این منظور بهتر است اقدام به خرید آرد قنادی نمایید تا بتوانید به صورت حرفه ای پخت کیک و شیرینی را آغاز نمایید.

ما در آردینه به عنوان مرکز تولید انواع آرد، در این مقاله شما را با آرد قنادی آشنا می کنیم.

انواع آرد

اگر وارد دنیای خوشمزه آردها شوید؛ می بینید که در انواع و نوع های گوناگونی به کمک شما آمده اند تا بتوانید کیک و شیرینی خوش طعمی را درست نمایید. در این بخش به چند نوع از آردها اشاره می کنیم.

  • آرد فوری
  • آرد تیره
  • آرد سفید
  • آرد جو
  • آرد گندم
  • آرد خبازی
  • آرد دست
  • آرد روشن
  • آرد سبوس دار
  • آرد سوخاری
  • آرد قنادی
  • آرد غلات
  • آرد فوری
  • و...

آشنایی با آرد قنادی

همانطور که گفتیم انواع مختلف آرد وجود دارد ولی در این مقاله به صورت اختصاصی به آرد قنادی می پردازیم و تفاوت آن را با سایر آرد ها مورد بررسی قرار می دهیم.

ابتدا باید بدانید که هر نوع آردی دارای پروتئین می باشد و زمانی که آرد با آب و گرما مواجه می شود به دلیل گلوتنی که تولید می کند باعث کش دار شدن آرد می شود. این موضوع در تمامی آردها صدق می کند و تنها تفاوتی که بین انواع آرد وجود دارد؛ میزان پروتئین هر یک از آنها می باشد.

به عنوان مثال، آرد هایی که در نانوایی استفاده می شود به دلیل  گلوتن بالایی که دارند علاوه بر تُرد بودن دارای استحکام مناسبی نیز هستند. اما آرد قنادی دارای گلوتن بیشتری است به همین دلیل کیک و شیرینی سبکی را می شود از آن درست کرد.

موضوعی که در پخت و کیفیت انواع کیک و شیرینی تاثیر گذار است؛ نوع آرد مورد استفاده می باشد. زیرا آرد ارتباط مستقیمی با طعم و مزه آن دارد. آرد قنادی به عنوان آردی مخصوص برای پخت انواع کیک و شیرینی مورد استفاده قرار می گیرد. از آرد قنادی به نام های سه صفر، آرد شیرینی پزی و یا آرد نودل نیز یاد می شود و می توانید آن را به راحتی در منزل و یا از فروشگاه ها تهیه کنید.

 

تفاوت آرد قنادی با سایر آردها

 

تفاوت آرد قنادی با سایر آردها

اگر می خواهید اقدام به خرید آرد قنادی نمایید بهتر است بدانید که علاوه بر وجود گلوتن پایین، این آرد در سطح بالایی نیز اقدام به سبوس گیری شده است. مثلا اگر به نان سنگک دقت کنید نسبت به سایر نان ها تیره تر است. این موضوع به دلیل حجم بالای سبوس موجود در آرد سنگک می باشد. اما زمانی که سبوس از آردها حذف شده یا در سطح پایینی استفاده شود؛ موجب سفیدی آرد می گردد.

البته دقت کنید که غلات سبوس دار فواید زیادی را برای سلامتی دارد. در همین راستا می توانید مقاله خواص آرد گندم سبوس دار را مطالعه کرده تا با فواید ان آشنا شوید.

تبدیل آرد سفید به آرد قنادی

 حال که با خواص آرد قنادی آشنا شدید؛ ممکن است بخواهید که آرد سفید خود را تبدیل به آرد قنادی کنید. برای این کار کمی بیکینگ پودر و نمک را به آرد سفید خود اضافه نمایید. سپس مواد را در ظرفی ریخته و به مدت 5 دقیقه اقدام به مخلوط کردن و هم زدن آنها نمایید. در نهایت نیز تمام مواد را اَلک کنید. به این روش شما می توانید به راحتی آرد سفید خود را تبدیل به آرد قنادی نمایید.

جمع بندی

با وجود تمامی آردهایی که می توان از آن کیک و شیرینی درست کرد اما بر اسس تجربه ای که در این حوزه داریم؛ پیشنهاد می کنیم که برای پخت کیک و شیرینی اقدام به خرید آرد قنادی نمایید. زیرا کیکی سبک و تُرد را می توانید از این آرد به دست آورید.

شرکت آردینه ایران، یکی از تولید کننده های با تجربه و تخصصی انواع آرد است که می تواند به شما در این راه کمک نماید.

اگر نیاز به تهیه آرد قنادی داشتید؛ علاوه بر روش خانگی که در مقاله به آن اشاره کردیم؛ می توانید با تماس و یا ثبت فرم درخواست، از آردینه آرد خود را با مناسب ترین قیمت و کیفیتی مطلوب خریداری نمایید.

اگر نیاز به اطلاعات بیشتر داشتید؛ با شماره زیر تماس گرفته تا تیم پشتیبانی آردینه ایران، شما را راهنمایی نمایند.

 

تلفن تماس آردینه

 


اگر تصویر خوانا نیست اینجا کلیک کنید
همزمان با تأیید انتشار نظر من، به من اطلاع داده شود.
* نظر هایی كه حاوی توهین است، منتشر نمی شود.
* لطفا از نوشتن نظر های خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

شرکت تولیدی آردینه ایران با نام تجاری دیهیم فعالیت خود را از سال 1363 با هدف تولید انواع محصولات آرد و خرید آرد قنادی مورد استفاده در بخش قنادی و شیرینی­ پزی آغاز نموده است.در سال­های اخیر، این شرکت با هدف ارتقاء کیفیت انواع نان­ ها و محصولات قنادی و شیرینی ­پزی و جهت تکمیل و گسترش محصولات تولیدی خود، با تکیه بر دانش فنی روز و تحقیقات انجام شده، موفق به تولید انواع اصلاح کننده­ ها و بهبوددهنده­ های آرد و نان برای انواع نان­های حجیم، نیمه حجیم و سنتی و نیز انواع محصولات قنادی و شیرینی پزی گشته است.


طراحی سایت توسط رایا پارس