شماره تماس:

011-42293130-2

آدرس:

مازندران- قائم شهر - کیلومتر 3 جاده بابل - بعد از پل تلار ابتدای فرعی آردینه صندوق پستی: 47645/333
پودر کیک | مواد پودر کیک

هر شخصی می داند که اصلی ترین جزء تشکیل دهنده یک کیک، پودر آن کیک است. شما می توانید با خرید پودر کیکِ مناسب باعث بالا رفتن کیفیت پخت کیک خود شوید. ما در این مقاله قصد داریم تا به شما در خصوص انتخاب پودر کیک مناسب اطلاعاتی را ارائه کنیم تا اگر به عنوان یک فرد شاغل در این حوزه مشغول به کار هستید باعث بهتر شدن کیفیت کارتان شویم.

 

اجزای تشکیل دهنده پودر کیک

بخش اصلی تشکیل دهنده یک پودر کیک برگرفته از فرآورده آرد غلات می باشد. دلایل تفاوت پودر کیک ها نسبت به یکدیگر، رابطه مستقیم به مواد افزودنی آن ها دارد. به عنوان مثال در بعضی از پودرها شکر، بکینگ پودر و طعم دهنده های مختلف نیز اضافه می شود و سپس به مرحله فروش می رسند.

اکنون شما به عنوان یک فرد مصرف کننده بر اساس نیاز خود می توانید پودر کیک مورد نظر خود را به کار گیرید.

تفاوت کیک های بازاری و خانگی

برای این که درک استفاده از پودر کیک را بهتر متوجه شوید ما سعی کرده ایم تا تفاوت کیک هایی که با پودر کیک ساخته می شوند با دسته کیک های خانگی را مورد بررسی قرار دهیم. علاقه مندی به پخت کیک در منزل باعث شده تا استفاده از پودر کیک امروزه افزایش یابد.

شما اگر در زمان پخت یک کیک از این ماده استفاده کنید باعث می شود تا کیک شما ماندگاری بیشتری داشته باشد و همچنین علاوه بر اینکه سریع تر آماده می شود داری یک نتیجه مطلوب خواهد بود. برای استفاده از این پودر می بایست به دستورالعمل روی آن دقت کنید، زیرا گاهی اوقات با توجه به مواد نگهدارنده ممکن است زمان پخت آن متغیر باشد.

 روش ساخت پودر کیک در منزل

گاهی اوقات بعضی از افراد از مواد اولیه موجود در بازار برای  ساخت کیک استفاده نمی کنند زیرا نسبت به افزودنی های بکار برده شده در درون آن ها مطمئن نیستند. اگر شما جزو این دسته از افراد حساس هستید، می توانید برای ساخت پودر کیک در منزل ادامه این مقاله را مطالعه کنید.

مواد لازم را نسبت به اندازه ای که ذکر می کنیم سعی کنید بکار ببرید تا پودر کیک شما از لحاظ کیفیت در حد و اندازه نمونه های موجود در بازار باشد. مواد لازم: آرد 40 درصد، شکر 20 درصد، شیر خشک 30 درصد، بکینگ پودر 2 درصد

آرد گندم

از پارارمتر های اصلی تشکیل دهنده یک کیک خوب می توان به آرد نیز اشاره کرد. با استفاده از آرد باعث می شود تا کیک شما دارای یک بافت حفره ای، دیواره نازک و حالت اسفنجی باشد. ماده ای که در آرد می باشد و باعث می شود تا این شکل و شمایل به کیک داده شود، گلوتن یا یک نوع پروتئین خاص می باشد.

شما اگر در کیک خود از آرد بسیار زیادی استفاده کنید، باعث می شوید تا بافت کیک شما کاملا سفت شود. همچنین اگر این ماده در کیک شما کم باشد باعث کم حجم بودن و سست شدن ظاهر آن می شود. پس در نظر داشته باشید اگر آردی را تهیه کردید و حجم پروتئین آن کم بود، می توانید با کمک تخم مرغ مقدار آن را اضافه کنید.

بکاربردن شیر خشک در ساخت کیک

یکی از مهم ترین گزینه های انتخاب یک شیر خشک مناسب، استاندارد 1531 می باشد که شیر خشک انتخابی شما حتما می بایست آن را دارا باشد. دلیل استفاده از این ماده می توان به بهتر شدن سطح خارجی کیک، بالا رفتن ارزش غذایی، بهتر شدن رنگ و همچنین خوشمزه تر شدن کیک اشاره کرد. برای این که بدانید تا چه اندازه از شیر خشک در کیک خود استفاده کنید می بایست به حجم آرد مورد استفاده خود توجه کنید. در اکثر موارد مقدار 5 درصد از وزن آرد خود را می بایست شیر خشک در نظر بگیرید. لازم به ذکر است با به بکارگیری شیر خشک در ساخت کیک، احتمال فاسد شدن سریع آن نیز می باشد.

جمع بندی

برای این که بتوانیم از پودر کیک خود به خوبی استفاده کنیم لازم است با نحوه ساخت پودر کیک آشنایی داشته باشیم. امیدواریم که با ارائه این مطالب باعث شویم تا برنامه غذایی خانواده شما سالم تر شود و همچنین ما سعی کردیم تا با تحقیق در بین فعالین این حوزه اطلاعات کافی را در اختیار شما مخاطبان عزیز برای خرید پودر کیک مناسب قرار دهیم.


اگر تصویر خوانا نیست اینجا کلیک کنید
همزمان با تأیید انتشار نظر من، به من اطلاع داده شود.
* نظر هایی كه حاوی توهین است، منتشر نمی شود.
* لطفا از نوشتن نظر های خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

شرکت تولیدی آردینه ایران با نام تجاری دیهیم فعالیت خود را از سال 1363 با هدف تولید انواع محصولات آرد و خرید آرد قنادی مورد استفاده در بخش قنادی و شیرینی­ پزی آغاز نموده است.در سال­های اخیر، این شرکت با هدف ارتقاء کیفیت انواع نان­ ها و محصولات قنادی و شیرینی ­پزی و جهت تکمیل و گسترش محصولات تولیدی خود، با تکیه بر دانش فنی روز و تحقیقات انجام شده، موفق به تولید انواع اصلاح کننده­ ها و بهبوددهنده­ های آرد و نان برای انواع نان­های حجیم، نیمه حجیم و سنتی و نیز انواع محصولات قنادی و شیرینی پزی گشته است.


طراحی سایت توسط رایا پارس