شماره تماس:

011-42293130-2

آدرس:

مازندران- قائم شهر - کیلومتر 3 جاده بابل - بعد از پل تلار ابتدای فرعی آردینه صندوق پستی: 47645/333
خواص آرد برنج | طرز تهیه آرد برنج خانگی

خرید آرد برنج مرغوب و با کیفیت یکی از مهمترین معیار برای خانم های خانه دار و علاقه مند به آشپزی است، که می توانند از آن برای پختن کیک، شیرینی، بیسکویت، دسر، حلوا و همچنین برای غلیظ کردن سوپ ها و انواع خورشت ها و... استفاده کنند.

آرد برنج خانگی، یکی از سالم ترین محصولاتی است که سرشار از فیبر و بدون مواد مضرگلوتن می توان به عنوان یک ارزش غذایی بالا برای همه افراد توصیه شود همچنین به عنوان یک ماده جایگزین برای افرادی که مشکل گوارشی و یبوست دارند، می تواند یک انتخاب عالی باشد. دراین مقاله با ما همراه باشید تا شما را با خواص آرد، طرز تهیه آن آشنا کنیم تا بتوانید در هنگام خرید آرد برنج یک انتخاب خوب و با کیفیت داشته باشید.

خواص آرد برنج

همان طورکه گفته شد آرد برنج سرشار از فیبر، ویتامین، فسفر، پروتئین و سایر مواد معدنی میباشد از جمله دیگر این خواص ها میتوان به فاقد گلوتن بودن و وجود فیبر بالا اشاره کرد. گلوتن به دلیل پروتئینی که دارد می تواند جایگزین مناسبی برای افرادی که مبتلا سیالک هستند باشد. همچنین فیبر زیاد آن می تواند به حذف ضایعات بدن کمک کند. همچنین باعث بهبود عملکردی دستگاه گوارش، بیماری های مانند روده بزرگ، فشار خون بالا ،کنترل قند خون و... کمک کند. در ادامه به خواص های دیگر آرد برنج می پردازیم:

آرد برنج و پوست

خرید آرد برنج و استفاده از پودر برنج می تواند، به عنوان ماسک صورت روی پوست شما باعث جلوگیری از لکه ضد پیری و ضد چروک باشد و همچنین به بافت ها و شفافیت پوست کمک کند. ماسک آرد برنج به طور شگفت انگیزی به محکم شدن پوست کمک می کند، و توانایی در تولید کلاژن در پوست را دارد. دارا بودن ویتامین B که در آن است ، می تواند تاثیر زیادی در جوان سازی پوست داشته باشد.

آرد برنج و مو

همان طور که گفته شد، آرد برنج منبع غنی از ویتامینB  است که موجب افزایش  تقسیم سلولی در بافت پوست می شود. همچنین میتواند به فولیکول های موجود در پوست سر کمک کند تا سرعت تقسیم خود را افزایش دهند . با خرید آرد برنج می توانید ماسک مناسب مو خود را درست کنید که موجب آبرسان پوست  شود.

در ادامه به برخی دیگر از خواص آرد برنج  می پردازیم که شامل موارد زیر است:

آرد برنج و افزایش وزن

یکی از مواردی که ذهن شما را به خود درگیر کرده است آیا آرد برنج برای افزایش وزن مفید است؟ میتوان گفت که بله یکی از بهترین و ساده ترین درمان ها برای تقویت عضلات صورت به کار گرفته می شود. برای درمان چاقی صورت میتوانید دو فاشق آرد برنج، شیر خشک و نشاسته را با هم ترکیب کنید و بخورید.

 آرد برنج و سفیدی زیر بغل و بوی بد دهان

آرد برنج یک درمان خانگی برای سفیدکننده زیر بغل وهمچنین برای رفع بوی بد دهان است، که به خاطر تاثیر آرد برنج در تعادل PH دهان این کارایی دارد. آرد برنج را میتوانید برای سفید کردن زیر بغل بعد از حمام استفاده کنید که به یک نقطه از بدن بکشید.

طرز تهیه آرد برنج خانگی

اگرمی خواهید به جای خرید آرد برنج خودتان دست به کار شوید و آرد برنج خانگی تهیه کنید میتوانید از دانه های کامل و شکسته برنج استفاده کنید که این دو فرق چندانی باهم ندارند. برای این کار ابتدا باید یک کیلو برنج را با دو لیتر آب سرد خیس کنید واجازه دهید برنج به خوبی خشک شود و یا می توانید با دستمال مرطوب آن خشک کنید. توجه داشته باشید که در هنگام آسیاب کردن باید کمی برنج مرطوب باشد، سپس دانه های برنج را آسیاب نموده و الک کنید. دقت کنید بعد از چند بار تکرار آرد برنج ما آماده است.

برای خرید آرد برنج خانگی، میتوانید با کیفیت خوب و قیمت مناسب را از فروشگاه آدینه خریداری کنید، یا به لینک زیر مراجعه فرمایید.

 سخن پایانی

در این مطلب سعی کردیم اطلاعات مفید و کاربردی در مورد خرید آرد برنج در اختیار شما قرار دهیم. متوجه شدیم آرد برنج به خاطر خواص بالایی که دارد و نداشتن مواد مضر گلوتن، یکی از بهترین مواد غذایی است که مصرف آن توسط پزشکان توصیه می شود. در پایان امیدواریم این مطالب مورد پسندتان قرار گرفته باشد.

شما عزیزان می توانید جهت خرید آرد برنج به وبسایت و فروشگاه شرکت آردینه ایران مراجعه کنید.

 

شماره آردینه


اگر تصویر خوانا نیست اینجا کلیک کنید
همزمان با تأیید انتشار نظر من، به من اطلاع داده شود.
* نظر هایی كه حاوی توهین است، منتشر نمی شود.
* لطفا از نوشتن نظر های خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

شرکت تولیدی آردینه ایران با نام تجاری دیهیم فعالیت خود را از سال 1363 با هدف تولید انواع محصولات آرد و خرید آرد قنادی مورد استفاده در بخش قنادی و شیرینی­ پزی آغاز نموده است.در سال­های اخیر، این شرکت با هدف ارتقاء کیفیت انواع نان­ ها و محصولات قنادی و شیرینی ­پزی و جهت تکمیل و گسترش محصولات تولیدی خود، با تکیه بر دانش فنی روز و تحقیقات انجام شده، موفق به تولید انواع اصلاح کننده­ ها و بهبوددهنده­ های آرد و نان برای انواع نان­های حجیم، نیمه حجیم و سنتی و نیز انواع محصولات قنادی و شیرینی پزی گشته است.


طراحی سایت توسط رایا پارس